توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک

توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک

بهرام پروهان

توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک بصورت پلیسه ای می باشد که بهترين و مناسبترين توري براي پنجره ها، درب ها، تراسها و محيط هاي بزرگ مي باشد. توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک قابليت نصب از چپ به راست و همچنين از راست به چپ را داراست. اين توري در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع مي شود. امکان خرابي توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک کم است و به آساني پاره و خراب نخواهد شد. 

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند. توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک است. قیمت توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود. توری هایی که توسط شرکت پنجره ماندگار به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود. وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره upvc، عايق حرارتي هستند.

کشویی


در این مطلب به چند نکته مهم که در هنگام خرید توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک باید به آنها توجه فرمایید ذکر شده است:
پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc  کشویی
در زمان خرید درب و پنجره دوجداره upvc  کشویی حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه نمایید چرا که پروفیل یو پی وی سی جزء اصلی در ساخت درب و پنجره دوجداره upvc می باشد و اگر از استاندارد های لازم برخوردار نباشد مشکلات بسیار زیادی را در آینده ایجاد می کند.
یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک
از آنجایی که در پنجره upvc کشویی تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید جنس یراق آلات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی انجام گیرد. پیشنهاد ما به شما استفاده از یراق آلات استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که دارای بهترین عملکرد می باشند.

توری پنجره و درب


دستگیره توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک(swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
شرکت  در تولید توری درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک خود از معتبرترین پروفیلهای upvc کشویی با کلیه استانداردهای معتبر داخلی و بین المللی استفاده می کند. همچنین یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک مورد مصرف این شرکت، روتو ROTO آلمان می باشد که کلیه مسائل امنیتی و ضدسرقت بودن ، آب بندی و هوابندی ، روان بودن به علت وجود غلطکهای سرامیکی و وجود دستگیره های درب و پنجره دوجداره upvc کشویی وین تک در آن رعایت شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: